
tää ei ole joululahja vaikka virkkasin sen jo ennen joulua, siis tavan ketjusilmukka jonoja ja kolmio mallinen. seiska veikka lankana, aika jäykkä oli aluksi mutta siitä se mukautui käytön aikana.
keskiviikko, 5. tammikuu 2011

tää ei ole joululahja vaikka virkkasin sen jo ennen joulua, siis tavan ketjusilmukka jonoja ja kolmio mallinen. seiska veikka lankana, aika jäykkä oli aluksi mutta siitä se mukautui käytön aikana.
käsityöt: neulominen, virkkaus, kanavatyöt, ristipisto ,ompelu ja kaikki askartelu ja huovutus.
Kommentit